images/niak3.png

پوست و مو

کامیل کرم

مجموعه: پوست و مو
Created by: Niakpharma.com

بسته بندی:

کرم در تیوب های ۳۰ گرمی به همراه جعبه و بروشور راهنما

 

دسته بندی دارویی:

ضد التهاب پوستی

 

 

اجزای فراورده:

حاوی 5/0 درصد اسانس و 5 درصد عصاره بابونه آلمانی (Matricaria recutita).

 

 

موارد مصرف:

نورودرماتیت، اگزمای آتوپیک، درماتیت سبوره ای، اگزمای مزمن وحاد، حساسیت های پوستی تماسی، ترک های ناشی از خشکی پوست، سوختگی ناشی از آفتاب، ادرار سوختگی نوزادان، ضدعفونی کننده زخم های پوستی از جمله زخم بستر، درماتیت تماسی و بهبود نیش گزیدگی حشرات.

 

 

مکانیسم اثر:

مواد موثره موجود در این محصول شامل کامازولن، بیزابولول و فلاونوییدها می باشد که این ها اثر مهاری برآنزیم های  5 - لیپواکسیژناز و سیکلواکسیژناز دارند و بنابراین تولید پروستاگلندین ها و لکوترین ها را که به عنوان عوامل التهاب زا شناخته شده اند متوقف می کند. ان-این-دی سیکلواتر(polyyne spiroether) از دیگر مواد موثره موجود در بابونه است که از دگرانوله شدن ماست سل ها جلوگیری می کند و در نتیجه مانع آزاد شدن هیستامین می گردد.

 

نحوه و مقدار مصرف:

روزانه 2-4 بار به صورت موضعی یا طبق دستور پزشک.

 

 

عوارض جانبی:

حضور لاکتون ها در ترکیبات تهیه شده از گل بابونه ممکن است سبب واکنش های آلرژیک در افراد حساس شود و گزارش هایی از درماتیت تماسی ناشی از محصولات بابونه اعلام شده است. باید توجه شود که موارد نادری از آلرژی به طور مشخص به بابونه آلمانی نسبت داده شده است.

 

 

تداخلات دارویی:

گزارش نشده است.

 

 

احتیاطات:

افرادی که به بابونه یا دیگر گیاهان این خانواده مانند کاسنی، بومادران، گل داوودی، گل مینا و آرنیکا حساسیت دارند بهتر در مصرف این فراورده احتیاط نمایند.

 

 

مصرف در شیردهی و بارداری:

مجاز است و هیچ اثر نامطلوبی در مطالعه بر موجود زنده گزارش نشده است

درباره این محصول هر آنچه که مبهم است از ما بپرسید
  • Gmp
  • Iso
  • Photo